PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Pátek 29.03.2024
Vyhledávání
  Vyhledávací centrum
Rejstřík ČR
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Základní informace o ČR
Česká NEJ
Kraje ČR
Turistické regiony
Turistické oblasti
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Pohádkové regiony
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality
Databanka akcí
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
PRAHA SRDCE EVROPY
  Město PRAHA
Pražská informační centra
Kalendář akcí v Praze
Lázeňství
  Lázeňská zařízení
Zdravotní pojištění
Kongresová turistika
  Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
Kongresy a konference
Veletrhy a výstavy
Turistika a volný čas
  Informační centra
Kultura a zábava
Památky UNESCO
Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
Aktivní dovolená
Pěší turistika
Agroturistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
Sport a relaxace
Klub českých turistů
Cestovní kanceláře
Folklor a tradice
  Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Příroda a její ochrana
  Biosférická rezervace UNESCO
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
Ubytování a stravování
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
Obchod a služby
  Služby motoristům
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba
Království perníku

Aktivity projektu informačního centra venkovských regionů [ Encyklopedické heslo ]

Aktivity tohoto projektu vycházejí z cílů tohoto projektu:
1. nabízet návštěvníkům centra turistické informace o venkovských regionech, ubytování na venkově a v konkrétních případech je i zprostředkovávat (tato služba nebude návštěvníky hrazena, ale může být formou předem domluvené provize jedním ze zdrojů regionů na úhradu svého podílu na projektu);

2. podle přání návštěvníků vyhledávat a zpracovávat individuální plány návštěv a pobytů turistů v regionech, nabídky služeb, atraktivit, itineráře, jízdní řády atp.;

3. podle doporučení zúčastněných regionů propagovat jejich místní a regionální akce a atraktivity a rozšiřovat propagační materiály poskytnuté regiony; nebude-li těchto typů a materiálů dostatek, budou si je sami iniciativně zajišťovat (např. pomocí internetu nebo spoluprací s jinými informačními středisky, krajskými úřady, agenturou CzechTourism, Spolkem pro obnovu venkova, Českou asociací regionálních agentur atp.);

4. podle doporučení zúčastněných regionů spolupracovat s konkrétními partnerskými zahraničními venkovskými regiony s cílem reciproční propagace českých a zahraničních produktů cestovního ruchu;

5. vyhledávat potenciální návštěvníky venkovských regionů např. v rámci firemních výletů, rekreačních pobytů organizovaných firmami nebo cestovními kancelářemi;

6. podle možností napomáhat zúčastněným regionům, obcím a podnikatelům při vytváření vhodných produktů cestovního ruchu.

Pro svou potřebu, případně i pro širší uplatnění v regionech bude centrum dále zajišťovat:
1. produkty pro racionalizaci práce centra a propagaci regionů a venkovské turistiky (softwarové zabezpečení, databáze nabídek venkovské turistiky, podklady pro média);

2. poradenství v oblasti rozvoje cestovního ruchu a venkovské turistiky, pořádání společných seminářů a workshopů s danou problematikou a vzájemnou výměnou zkušeností;

3. vytváření a prezentaci produktových balíčků;

4. pořádání "Dnů (týdnů) zaměřených na partnerské regiony;

5. spolupráci s destinačním managementem regionů.

Předpokládá se postupné zajištění dvou stálých pracovníků centra (s jazykovou znalostí angličtiny a němčiny), doplňované výpomocí pracovníků z regionů. Ti jim napomohou lépe poznat situaci v jednotlivých regionech a zvládat sezónní nápory návštěvníků.

SOUVISEJÍCÍ ODKAZY

UMÍSTĚNÍ


Typ záznamu: Encyklopedické heslo
AKTUALIZACE: Jiří Markl (Informační centrum venkovských regionů) org. 2, 06.06.2005 v 14:55 hodin
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA